Veel gestelde vragen

Hoe werkt Horticulture Online?

Horticulture Online is een geheel onafhankelijk inkoopplatform. Kwekers die willen meedenken door de gehele keten zijn van harte welkom.

 

Wat gebeurt er nadat ik mij aanmeld?

Na aanmelding op het platform bezoeken wij de bloemist/retailer. In een persoonlijk gesprek zullen wij de werking van in- en verkoop uitleggen, instructies achterlaten en natuurlijk een login beschikbaar stellen.

Op basis van dat gesprek kunnen wij een klantspecifiek profiel maken.

 

Wat is er verkrijgbaar op FloraLifestylewebshop?

Bloemen, planten en accessoires. Ga naar Flora Lifestyle.

 

Wat gaat dit kosten? Wat levert het mij op?

Na bespreking van jouw wensen voor jouw winkel(s) maken wij een maatwerkofferte. Als je onze diensten goed inzet dan levert het je een winkelconcept op waarmee je helemaal klaar bent voor de 21e eeuw.

[prijzen!]

Producten en diensten brengen wij in rekening met een betaaltermijn van 21 dagen. Na 30 dagen brengen wij 1% extra per maand in rekening.

 

Hoe werkt het transport?

Grote partijen worden bij de winkel aangeleverd door Van der Slot transport. Producten voor consumenten verzenden wij direct naar de consument via een pakketdienst.

Indien gewenst kan een bloemist/retailer zijn bestelling ook zelf ophalen bij de veiling.

 

Wie is Dico Drost?

Mag ik mij hier verder voorstellen?

Translate »